Sunday 25 January 2009

aku menyesal berCINTA dgn kau!!!

aku menyesal berCINTA dengan kau...
aku hampa dengan sikap kau...
susah payah aku jaga hubungan kita...
ini kau balas terhadap aku??

siang malam aku terjaga demi kau...
sampaikan tak cukup tidur kau seksa aku begini...
makan minum aku terabai...
keselesaan aku,aku korbankan demi kau...
tapi,apa dah kau buat kat aku??
lihat sendiri apa yang kau buat kat aku...
hilang mood aku nak study benda lain...

tiap2 hari aku teringat tentang kau...
dah 3 hari 2 malam aku tak tenang kerana kau...
kau pulak,senang2 je keluarkan kata2 yang buatkan aku pening utk fikirkan penyelesaiannya...
kenapa kau lakukan begini terhadap aku...
apa salah aku??

salah ke aku nak berCINTA dengan yang lain??
kan kuota lelaki ada 4,aku cuba mengikut sunnah...
tu pun salah ke??

tapi seriously,lepas kau buat aku begini...
aku dah hilang semangat nak berCINTA dengan kau lagi...
baik aku tinggalkan kau,kau pun bukan ada perasaan kat aku kan??

dah laa kau,aku nak tinggalkan kau mulai saat ni juga...
biar laa kau nak kata apa,janji aku tenang tanpa kau...
madu kau lagi 3 tu ada untuk beri kasih sayang terhadap aku,ingat aku kisah??

kau laa perosak mood hidup aku wahai ANATOMY!!!!
kenapa soalan kau susah2...
buat aku pening nak fikir jawapan tadi...
cuba la tolak ansur dgn aku sikit,aku tak tau apa salah aku,huhuhu...

tapi takpe,aku ada Physio,Histo dan Biochem...
mereka ada kasih sayang untuk aku...
kau??huh,aku kena tenangkan diri selama winter break ni utk fikir...
sama ada nak terima kau semula atau tidak...
doa laa banyak2 supaya aku boleh terima kau semula...

aku harap,Biochem dapat memberikan aku kasih sayangnya kat aku seperti Physio dan Histo...
aku tak sanggup ditinggalkan terkapai2 lagi seperti yang kau lakukan terhadap aku...
aku menyesal berCINTA dengan kau,owh ANATOMY!!!




*menyesal tak sudah selepas exam Anatomy td...memang dah rasa tak sedap hati sebelum masuk exam hall lagi...1 soalan esei, 3 soalan MCQ ,memang aku x dapat recall balik apa yang aku baca...tu yang confirm salah la...yang lain,tak kira lagi...huhu...soalan 'case study' plak,jgn cerita...memang tak tau apa2...apa nak jadi dgn aku ni....wAAAAA!!!!!!!!!!!!

31 comments:

princess said...

uhuhu..cian die..
tp anat nye soalan mmg r..
xpe abaikn jer..bce biochem leklok..pas cuti smbung blik..pastu final dah habis anatomy..xjmpe dAH..

g bcinta ngn 4 yg laen.. :p

cairoboy said...

princess :
tu laa pasal,soalan die mmg cm nk mntak baling kasut je..huhu..erm,nk hadapi final anatomy lak pasni..xnk ulang kesilapan lepaS..nk struggle utk anat...sbnrnye,paling syg kat anat aa...tp die main kayu tiga lak..hehe...

bercinta dgn 4 yg len??boleh ke??lalalalala....

Noor Asyila said...

paan,sabo je la..ramai je yg sangkut td..huhu

ni peringatan buat kt skrg ni..nti kt da tk lalai da..huhu

biochem ada lg..chaiyok~!!

Sharifah Syahirah TSM said...

paan~
cool men~ eh, boy..hahah...
npk je td time abes exam, muka kamu tensyen..
chill la...
kita ade DIA~
kita bercinta dgn DIA..
DIA je yg boleh tlg kita...
kite tawakkal ye??
boleh kutip pahala tawakal tu byk2....
yg penting redha die yg kita cr..
doa byk2 spy pemeriksa murah hati bg markah..die npk btol je smua jwpn kita..xde yg mustahil...
kuasa di tgn Dia..u knoe dat kan??

ok..chill~ sory, ckp byk plak..huhu

cairoboy said...

estudiante :
huhu...ramai ke??cm aku sorg je yg sangkut..sedey2...insyallah,akan di ambil sbg pengajaran...mntk2 laa markah ok..huhu

chep :
huhu chep..thanx a lot pal...kantoi ea muke tensyen..nk wat cmne,dh natural ble depress..cm tu aa expression muke yg seswai..kuikuikui...eh2,xpe laa...ko nk bg 1 artikel pun aku x kesa...bak kata radin,xyah bayar sewa tapak pun kan..hehehe...

cairoboy said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hahaha...btul2 tensen anat....yg dh lps sudah..ak xsabar nk tunggu mlm rabu je pas biochem ni paan...kaki ak ni x sbr2 nk sepak bnda...hahahaha....cptla abis exm ni...dun woryla xyah pkir sgt kita ni sume peksa...hidup enjoy...hehehe

[MH] said...

ahaaaa,sama ngn aku..tp ramai datang pujuk aku..kata mereka 'Insya Allah,ada hikmah..Mungkin rejeki itu datang kemudian.'

Kita tawakkal banyak2 ya.Kelebihan kita skrg ialah,kita lebih banyak ingat Dia,lebih banyak bergantung harap pada Dia.

cairoboy said...

roomatejiji.housematepaan :
haha,ye laa ko tensen...aku gigit ko kang...ko tensen??tebalik dunia ko tau x...hurm,make sure ko sepak benda..jgn ko sepak anat kucing dh laa..wakakaka...

cairoboy said...

fathy :
huhu..ramai yg pujuk ko..erm,bagus laa..aku,blog ni laa yg pujuk aku..suro aku tulis entry ni,lega sikit hati...bagus kan ramai kwn2 yg supportive...bahagia je hidup..huhu...thanx 4 da reminder...betul,semua yg baik dtg drNya kan...yg buruk drpd kelemahan kita...kan2??

ngee :}

Amanina ST said...

wt gempak je ko nih..
kang ade yg nangis dlm bantal kang kalo xbce smpi habis..kwang3~~

cairoboy said...

em :
haha..sape suro buat keje x abis...hihi...btw em,ade ke org ngs dlm bantal??x penah aku dgr pun..

Anonymous said...

cehh !
hampehh tui
ingatkan ngan minah mna tadi
rupanya ngan anatomy
huk alohh
suspen tul

haha eh,
yg soalan MCQ tu cmna ?

cairoboy said...

moon :
anatomy tu minah aa...cma die cun skit aa than biochem dgn histo..huahuahua...

mcq tu cmne??x fhm soklan aa...klau jwpn budak tadika,'alaa,soklan yg ada jawapan A,B,C,D tu'...hihihi

Noor Asyila said...

g bercinta ngan biochem lak..besh ape..huhu

pas abes exam ko msti bahagia sebab ko akan tinggalkan semua huru hara kat mesir ni..ye tk?

cairoboy said...

estudiante :
xlaa bahagia sgt kot...sume huru hara mmg aku akan tgglkan..tp nk tgglkan yg tu,cm sedih skit aa..hihihi...

Noor Asyila said...

hoho..pengakuan eksklusif dari khairul farhan..kna rakam nii..=P

Sharifah Syahirah TSM said...

byk btol komen kat blog cairo boy nie..aishhh..
msk la perubtan top blog tue..
bleh naik ni, ade potensi kalahkan faty...bubububuh~

cairoboy said...

estudiante :
haha...jgn ko,kang heboh 1 dunia kang aku popular...haha

chep :
topsite perubatan ke?x reti nk join aa...ana hamba yg lemah...kalahkan fathy??boleh ke??ni yg aku tunggu2 selama ni...ngeh2(evil laugh)

princess said...

jgn2!! x pyh join perubatan topsite tu..xpyh2..xpayah..
(sukati je nk suro org xpyh..hehe)

ape yg ciroboy x sggup tggl kn kat mesir ni..hehe..last year bkn ke cpt2 die nk balik msia??hmm..musykil2.. :p

cairoboy said...

princess :
hurm,xyah join ea??nape eak??
ala,p'cess ni..buat2 x phm lak die...
haih...last yeay lain,thn ni lain...

Anisah Shamilah MS said...

Wlau dh lmbt,nk komen gk!dh rmai sgt pujuk pakcik,so kami mlz nk pjuk..msti pakcik dh x sdey kan rmai support.

Juz nk ckp..dia mmg b'hak nk jual mahal skit..xkn br gertak dh lari kot pakcik..x gentleman la pakcik..u've to deal with her for ur whole life tau!not this year je.brani ke nk gve up tackle anat?cmne nk jd Doc?

Komen ni bserta pujukan2 di ats..

cairoboy said...

anisah :
haha...lawak laa ko ni...mmg laa jual mahal,tp apsal bg soklan2 yg aku susah nk bg jwpan...mati aku pk selama 2 jam..huhuhu

yela2...nnt laa aku blaja cmne nk tackle die lg...susah woo nk tackle die...cm2 cara dh aku cba..nk try minyak pengasih lak pasni..huhu...

Amanina ST said...

ade woo..org tu nangis dlm bantal..
xD
normal r tuh..

huh,sape nk pujuk ak ngn biochem ak??

nannychomel said...

Terkejut gak auntie td....ingat kena tinggal dik makwe ... la rupa2nya anatomy! Sabar la...bukan senang nak jadi senang...kena tingkatkan usaha...same goes to thia....Happy holidays!

P.S. Fathiyyah senyap je sejak pg jordan. Risau gak...any news from her?

cairoboy said...

em :
huhuhu...ade ke em org nangis DALAM bantal??suffocate nnt,aku gak yg ssh..haha...

sape nk pujuk ko??sang2 kan ade...hehe


nannychomel :
hahah...anat tu laa makwe sy aunty...hehe..plg syg lak tu..huhu...erm,insyallah kene usaha lg kot...byk main aa rasenye..hehehe...

erm,fathy pg x gtau aunty ke??xtau laa...dh smpi sane,die trus lost cntct dgn cairo...xtau papepun sal die..hehehe...insyallah,die ok kot..tgh enjoy kat sane..hehehe...erm,thanx 4 da wish...i'll go to turkey next 2 days...weee..

Baizura said...

aigooo smpai cam ni skali ke...
ish33. sabar ye. now u r done kan. enjoy~~~

cairoboy said...

baizura :
huhuhu...yo laa..ni pun terfikir time blank nk jawab exam..so unlucky me dat day..huhu...btw,enjoy kan...hehe

Anonymous said...

apesal plak bcinte ngan 4 yg len..??
bukn 3 je ke..??
histo.. physio.. biochem..
lg sorg spe..??
hehehe ;DD

cairoboy said...

atiqah :
ade org nk kene gigit nmpk...huahuahua

Anonymous said...

How dare u menyesal bercinta with ANATOMY!!!

I've lived with Anatomy since 2004 and its has been 5 years with my love, Mr. Anatomy.

Well i shouldn't say that Mr. Anatomy has been treating me well since we've know each other.

But i always get the hang of it. Mr. Anatomy is quite charm at a certain point and giving me enough goosebumps every time near the exams.

But so far, Alhamdulillah. Mr Anatomy has been treating me well these days with head and neck, pelvis and perineum and oh yeah everyones most favourite the reproductive system.

But now came the NeuroAnatomy and i kindda like it to my suprise haha!

Hope i can make it through with my Mr. Anatomy for just a couple of months more and please pray hard for me.

Then I'll be graduating in Masters of Medical Science majoring in Human Anatomy! Amin.

And for Mr. Anatomy my love, i'll take you to places where u never been before in pursuing for my PhD. Kindda surprise to see the extend of my love for my Mr. Anatomy don't you? I would do anything for you!

So please please don't hate my one and only Mr. Anatomy. One day you will realize that you needed him more than Biochem and Histology in the clinical wards and during surgeries!

Please pray for me, Along!
And i kindda miss you!
Take care ~

xoxo,
Kak Yong