Monday 31 August 2009

mentaliti

jalan2 dalam kedai Toy City kat Alamanda Putrajaya.teman Ayin tgk barbie doll dgn kezennya,Shima.

tgh2 sibuk usha robot transformer dgn Acik dan Amy,tiba2 terdengar satu suara sumbang dari arah kiri aku.

"dik,kat sini xde virus tu"

'huh?!!'

aku pandang ke arah bunyi tu.nampak sorang awek tgh lepak dgn 4 orang kawannya yg lain,tengah senyum kambing ke arah aku.

kemudian,kawan2nya yg lain mula mengomel tentang face mask yg aku,Amy dan Acik pakai sambil gelak2.

aku jadi panas tiba2.sambil mengajak semua adik2 aku bla meninggalkan kedai tu

wat the fish!! harap je muke cantik,tp general knowledge takde langsung.bengang aku dgn org2 yg ade mentaliti mcm ni.rasa nak penampar pun ade.nasib baik pose,kalau tak aku dah sembur balik budak tu.

13 comments:

Yu said...

sepatutnye ko buat tenang dan ckp kat dier balik, "saya ada selsema.."

cairoboy said...

yusri arif :
haha,x bek tipu esp time bulan pose.
x kesa kalau die nak kata ape,tapi cara die ckp sangat annoying.hahaha.

hab said...

cool bro. heeee. :)

musegalo said...

die tgk ko ensem kot,
sbb tu dia cakap macam tu..

Mukmin bin Mohd Khairi said...

respek lah lu paan..!!

jaga2.. takut kurang pahala pose..

[MH] said...

uishh,,,,

tp baik buat tak kesah je ..faham2 je la mentaliti adik2 tu

erk,maafkan dn lupakan :)

Anonymous said...

kau ke alamanda
knp xsinggah kolej aku?
huuu~

Jackster said...

sdey gile kene cmtu huhu kalo aku mmg da sound balek "ko nampak ke virus tu, ni skolah smpai dajah bape ni" haha tape2 pose =)

princess said...

sibuk je bdk2 tuuu!!
ape daaa..xmo pkai mask jgn kutuk org pkai mask..haih..

Noor Asyila said...

sabo paan..huhu

biasa la org.kena kat depa kang baru depa taw!

Anonymous said...

bubuh je paan.. puase blakang citer! haha

cairoboy said...

hab :
im kewl!

ihsan :
ye laa ko,pakai mask,ensem ape nye..

mukmin :
hahaha,ok2..

fathy :
aku tgh usahakan,kalau nk ikut hati..nk tampar je..haha

aisyah :
alololo,sori aa pal..ive got no much time maa...rushing..soriee

jack :
bro,aku kene bertapa ilmu nk sembur org balik aa dari ko..bole?..haha

princess :
tu laa pasal...panas je..

asyila :
aku nk tiru dak kecik dam2 tu ckp kat budak tu..tp x mampu aa,xde slang kedah..

aiman :
hahaha,xleh bro..nnt kemaluan jatuh bergolek2 (ayat mahendren)..hehe

hannahsahimi said...

i bet those girls dun even know the name of he virus..hoho