Monday 17 November 2008

Proper hand washing

salam...
bgn pg hrni aku trus menghadap laptop...dgn harapan baba atau ibu akan online via YM,nk kol dorg..dh lame x dgr suara mereka...tp,malangnye mereka x online pun...hanya Pak Ndak je yg appear online kat group 'family' dlm YM ku...xpe2...next time kay...

tunggu punya tunggu,mereka x online gak...tangan ni gatal bukak Youtube.com...tgk vclip artis2 barat....tetiba terigt ttg proper handwasing yg Mak Ngah pernah mention kat aku dulu....erm,btw,Mak Ngah aku seorang nurse ye...so,die amat2 laa menitik beratkan ttg benda2 hygiene ni..huhu....

so,aku try cari video proper handwashing kat Youtube.com...akhirnya ade....semoga korg dapat mempraktikkan ilmu ni...lagi2 yg akan bergelar doktor tu...kamu akan masuk ke Operation Theatre(OT) x lame lg...so,take note!!



**p/s : handwashing antara orang2 biasa dan doktor yg akan masuk ke OT ade sedikit berbeza,namun mempunyai asas yg same...selamat menonton....



2 comments:

Anonymous said...

hehe.. susah nk jumpe blog yg educate org cm ko punye ni.. huhu.. cute plak 2 lagu die.. haha..

cairoboy said...

salam...

cute kan...
cam aku..
nganganga...