Sunday 28 June 2009

Jawapan

aku nak bagi jawapan!!!

sebelum scroll ke bawah,tekan link ni dulu untuk baca teka-teki yg aku pernah bagi dulu..

dah??

ok,jom kita ke jawapan..

owh,sebelum tu,aku nak ingatkan balik..jawapan2 sume ni tak logik,malah akan mendatangkan sengal2 di kepala bila anda sudah mengetahui jawapannya apa..so,take it easy,it just for fun!!


Teka-teki 1 :
sebab,bila burung tu terbang ke matahari,mata die silau,so die guna sebelah tangannya utk tutup mata dia.sebelah lagi utk terbang,tu yang amik masa sampai 3 bulan bila nak ke matahari.padahal sebulan je pun!

Teka-teki 2 :
Erm,jumlah bangsa Melayu zaman sekarang ni akan menjadi lebih dua orang.

Teka-teki 3 :
Anak babi tu jalan tunduk sebab malu parent die babi bila kena ejek dgn kawan2 die yg lain..(masyaallah,padahal die pun makhluk Allah)

Teka-teki 4 :
Sebab lembu jantan yg ketiga tu berenang style kuak lentang..kuikui..

Teka-teki 5 :
because his teacher said,his homework as easy as a piece of cake.

Teka-teki 6 :
Sebab die tak boleh tutup mata die,tu yg die tutup mulut..kalau die tutup mata,camne die nak tgk ape yg die tgh buat kan??

Teka-teki 7 :
Seekor je burung yg kena tembakan..burung yang lain ikut jatuh sebab dorang semua tutup telinga bile dengar bunyi tembakan senapang pemburu tu..

Teka-teki 8 :
Sebab die jalan mengundur...kuikui...


ye ye,aku tau..sume ni loyar buruk ntah pape..
kan aku cakap,it just for fun..
hahahaha...



*p/s : Aunty Zaila,sori sbb my FB dh lame tak on..saya dah delete my account atas sebab2 tertentu...sorry if u try to find me there...hehe..

4 comments:

[MH] said...

mak aku tanya pasal ko lg..tk tahu nak jawab ape da..mak dh jarang bukak blog..ok

cairoboy said...

ckp kat mak ko,im ok here..kalau nk cntc,email ade kan. (^.^)

nannychomel said...

Sediy dah xdpt nak chatting kat FB..sob...sob...sob

cairoboy said...

nannychomel :
hahaha,x chat xpe kan...email kan ade...lgpun,dh jarang dh online pasni...bussyyyyy maa..