Tuesday 23 June 2009

Tag dari Nadia

1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang perempuan..haha..

2. Saya sedang mendengar :
Bunyi deruan angin dari kipas usang yang ditinggalkan oleh tuan rumah.

3. Mungkin saya patut:
Mengamalkan gaya pemakanan yg sihat ketika musim exam,kerana lipogenesis semakin rancak berlaku di bahagian perut saya.

4. Saya suka :
Korek hidung,mungkin..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Semua yg saya anggap dia sebagai seorang kawan yg boleh dipercayai.

6. Saya tak paham :
kenapa ada orang yg susah untuk menjadi diri mereka sendiri.

7. Saya kehilangan :
Kewarasan apabila ada orang cuba menjatuhkan maruah dan memalukan saya di depan khalayak ramai. (The Hulk ke??)

8. Ada yg berkata:
Kalau doktor kawen dengan doktor,hidup tak bahagia..erm,dorang dah pernah kawen ke??

9. Makna nama saya :
Sebaik-baik Kegembiraan.

10. Cinta itu adalah :
C - cinta
I - itu
N - nikmat
T - tetapi
A - awas

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Sibuk mentelaah pelajaran di dalam kebisingan kawan-kawannya yang lain yang sedang rancak bermain Counter Strike.

12.Saya akan cuba :
membahagiakan orang-orang di sekeliling saya.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
merujuk kepada ayam serama seseorang,yg disebut orang seorang apek yg pelat huruf 'R'.."ayam SELAMANYA sudah mati dilanggar loli (lori) " kata apek itu

14. Telefon bimbit saya :
sungguh unik.ia akan mengeluarkan dendangan lagu secara tiba2,kemudian apabila saya cuba mematikannya,ia akan mengeluarkan suara orang pula.Pelik,tetapi benar.

15. Bila saya terjaga dari tidur :
kakiku berubah menjadi besar,otot lenganku menjadi keras,badanku bertukar menjadi warna hijau...owh,akulah The Hulk!!

16. Saya paling tak suka apabila :
orang lain suka apa yg saya suka.

17. Pesta/Parti adalah :
majlis keramaian yg bertujuan untuk memenuhkan tank perut.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Ben Ben

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
umur 20 dan ke atas.sebab dah boleh fikir pasal kawen.haha.

20. Hari ini :
Hari Selasa,turn Faiz masak.Esok hari Rabu,turn Amerdad pulak.Haa,lusa baru turn saya masak ye.

21. Malam ini saya akan :
sambung mimpi saya yg sudah masuk episod yang ke-6 semalam.

22. Esok pula saya akan :
memikirkan apa yg saya nak buat untuk keesokan harinya.

23. Saya betul2 ingin:
menjadi The Hulk.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
owh,ini ke aku?? bukan ke muka aku macam hero cerita Titanic tu ke?? musykil..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
kalau nak arked membeli belah,boleh tak? atau pusat permainan ke?

26. Makanan Barat atau Jepun :
kedua2nya.sebab,saya suka makan Chicken Chop.perkataan Chicken berasal dari barat,perkataan Chop pula berasal dari Jepun (layaan~)

27. Bilik yang terang atau gelap :
bilik gelap.sebab saya boleh korek hidung sepuas-puasnya tanpa memikirkan ianya akan dilihat oleh orang lain.sangat puas!

28. Makanan segera adalah :
makanan yg diorder dari restoran fastfood.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"sori aa Gop,aku tak usha lagi aa jubah yg ko mintak tolong aku usha kan tu", kata aku kepada seorang makhluk Allah.

30. Siapa yang anda nak Tag?
~Ijud
~Asyila
~Nurulhuda

11 comments:

Noor Asyila said...

lol! asyila jugak yg dipilih utk ditag nye~

isk3..

nti lepas exam kt jawab~

cairoboy said...

ngehngeh..
dah lame x tag orang..
ape salahnye sekali sekala..

princess said...

ben ben is the cutest!! yeay!!

[MH] said...

aku pon nak!

cairoboy said...

princess :
of course!!

fathy :
aku dh agak dh,ko mesti nak gak..
aku mmg nak tag ko pun,cma tggu ko tanye dlu,haha..

itzz g0oddd!! said...

ape da kene tag lagi..
nnti ak jawab ye sebelum ak blk msia~~

ape tu ben ben??
kucing ke "burung" ke ape ?

cairoboy said...

ijud :
apsal burung tu ade " " ??
ni yg aku musykil ni...

benben tu anak aku laa..

Cik Nadia (。◕‿◕。) said...

sewel ko paan..

cairoboy said...

nadia :
haha,tima kaseh..
aku mmg sewel pun..
hahaha..

Cik Nadia (。◕‿◕。) said...

satu lg, sengalll~

p-dod said...

paan sudah ada anak~
paan dah tk sabo nak kawen~ patutlah selalu dtg rumah a_ _ _ F men bluetooth~
paan the hijau~