Tuesday 2 December 2008

Tiada Tajuk

sambutan hari lahir kanak2 bulan Julai,Ogos dan September


Hari ini aku rase mcm nk makan org je...mcm sedap je rase daging manusia..lg2 daging manusia yg memang dah lame aku dendamkan...hahahha (evil laugh)...dah laa,abaikan...saja je tulis mcm tu..gedik!!

Hari ini...jadual harian seperti biasa...cuma ade pertambahan kelas...kelas tambahan
Anatomy...yg di ajar oleh Dr Ihab...doktor yg memberi kelas underground praktikal Anatomy upper limb sebelum final exam tahun lepas...memang berbaloi dgn bayaran LE 20 setiap kelas...alhamdulillah berkat usahanya,aku berjaya mendapat mumtaz bg subjek Anatomy tahun lepas...hamdallah...

Jauh berbeza jika nak dibandingkan dgn tahun ni...subjek Anatomy pada aku amat berat...topik Head and Neck sahaja sudah cukup memeningkan kepala...tambah dgn Special Embryology nye lagi...belum lagi masuk topik Abdomen dan Neuroanatomy...aku tak tau mcm mane aku akan uruskan pembelajaran pd tahun ni...moga Allah memudahkan jalan aku untuk belajar...insyallah...

Hari ini,aku ke kelas dgn 'kepala' baru...jadi budak skema sikit...boleh laa aku jd pengemas sikit dari segi penampilan...baru semangat sikit nak belajar...tak ada laa asyik nak kena cop 'serabai' dgn cik Teddy dgn kwn2 lain lagi...hehehe...

Cuti Hari Raya Korban kian hampir...lagi beberapa hari je...aku dan
housemate lain bercadang nak merayau2 cari angin...memandangkan cuti yg diberi agak lama...so,maybe we all decided to take one day trip to Sphinx and Pyramid Giza...insyallah..mungkin aku nak ajak beberapa orang kwn lain untuk turut serta...cuti winter break pula,bercadang nak ke Luxor Aswan,naik cruise ramai2...ada yg ajak ke Turkey,dan ada juga yg ajak ke Moscow...nanti laa,aku fikirkan masak2...kena fikir byk2 kali jugak bila nak bercuti ni...bukannye free...huhuhu...

hurm...mungkin sampai di sini saja entry kali ni...tak ada banyak idea...setakat memenuhi ruang kosong sambil dgr lagu di
lappy...

skema nya laa entry kali ni...huhuhu...


*p/s: exam Biochem td boleh tahan...menyesal x hafal betul2 chemical structure bg biochemical reaction induced by alpha-Ketoglutarate Dehydrogenase Complex...adoyai.. hilang setengah markah.xpe2.jangan putus asa.lain kali cuba lagi.belajar dr kesilapan...

6 comments:

serikandi harapan said...

wah..best nye pegi bercuti..luxor aswan tu kt mne ek?xpnh dgr laa...
pegi turkey?seronok2..
classmate ktorg dak turki tu pun ajak ikut dy balik sne..tp lmbat lg..bukan cuti winter laa...

Anonymous said...

hoho..cop ko 'serabai'??sape tu??nak kena budak tu..haha..

ko nak g jalan2 ek??bagus2..byk erjalan luas pemandangan..=)

cairoboy said...

salam...

nadhirah :
luxor aswan tu me pun xtau..tp area2 atas cairo aa...hehe...erm,owh ade dak turki ea...nnt kalau nk bt trip kesana,jgn laa segan2 ajak kakak abang senior awak yer..hehehe

syila :
tu laa pasal...nk kena dak tu..hehehe....

Anonymous said...

paan,ko bantai je dak tu..hape2 je..terok btol budak yg cop ko serabai tu..klw dak tu ckp ko pape lg,ko repot kat kt..hahahahahah

cairoboy said...

syila :
memang..aku memang nk gigit je dak tu..tp nasib baik die cute,x jd laa nk gigit die...kang die nangis..abis org msia bantai aku...hahahah

Anonymous said...

hoho..klw gigit2 org,mmg kna bantai la ko..da la anak org..isk3*geleng kepala*

kih3..-->mmg tadek keje