Sunday 19 April 2009

bye bye korang...

ade mase lagi untuk aku bersedia...
sebulan tu,mcm2 boleh aku cover..
anat,physio,histo,biochem..
walaupun byk,aku kena berusaha bersungguh2

aku nak berhenti dari ber'blog' buat sementara waktu...
maybe utk 2 bulan kot...
tak lama mane pun kan...
nnt summer break aku sambung laa balik,hehehe...

link topsite perubatan telah ku remove..
ia asyik membuatkan aku rase cm nak update blog je..
so,dh amik masa aku study...
nnt bila aku sambung ber'blog',aku linked balik kat tepi ni...

kpd semua peminat2 aku (ceyh,cm ade je)..
sori yea,aku hibernate kjap utk beri laluan utk aku xm...
aku nak berjaya dalam hidup dan akhirat aku...
doakan aku berjaya ye...
semoga korang semua dirahmati Allah...amiinn..

to all my frens,aku mntak maaf sgt2 kalau aku byk buat korg terasa hati dgn aku..
im not a good fren...so,maafkan laa aku yea..
semoga Allah melindungi korg dgn rahmatnya...
semoga korg berjaya melepasi xm thn ni...
gud luck in ur life people!!!

~~chowwz~

5 comments:

hab said...

oo...k bro. take ur time. hiiiiii.
wil wait.

gud luck xm!!!~;-)

LisOtt said...

good luck oh! :D

Baizura said...

gud luck!!!! :) :)

Chan Jun Shen said...

weh... blogging pun makan masa ker???
tu ar ko taip slow sangat!

hehheee.. jgn kata xder peminat.. ramai je yg drop "pujian"... hahahaha..

remain unspoken said...

all d best bro,,