Wednesday 15 April 2009

Pre Examination Syndrome

Tiba2 rasa cam putus harapan lak dekat2 nk exam ni Maybe tension sbb banyak sangat benda kena baca dan hafal,maybe..muka toye je setiap masa

tidur awal malam,bangun tgh2 malam,mentelaah pelajaran...org lain tido,aku jadi burung hantu cari 'rezeki' nak berjaya..kepala otak ni dah banyak rasenye benda

masuk tp tak tau laa cmne keadaan yg sebenar..harap2,melekat laa sampai bila2...

haih,tiba2 pulak mengidam ais-cream BR mlm2 cmni last skali

makan dengan mereka time nak hantar aku ke airport..waa,rindu mereka!!! bila laa nak balik Malaysia ni...nasib baik tiket balik Malaysia dh beli

harap2,takde aral melintang aa sampai tarikh balik

nnt,huhuhu...kan best jadi cm budak ni
aman je hidup dia...apa yg dia nak sume dapat...cuma kena menangis je kuat2...owh,btw budak ni sepupu aku (anak Poksu laa)...nama dia Iman Nazhan..comel kan??

apsal dulu kat fustat aku rajin study eak??...sekarang cm berat je nak study,apsal??sebab makin besar makin malas ke??or sebab makin banyak masa terbuang cmtu je,sampai nk study pun malas...kalau dulu kat RMC,pantang ade masa terluang..mesti ade je keje yg senior2 akan buat kat kitorang..antaranya aktiviti ni laa

tak pun ni ke haih,nasib baik laa aku

berjaya abiskan study aku kat Mental Tocher Department tu huhu...

waa,aku rindukan mereka mereka mereka

mereka dan mereka

waaarrrghh...

nk balik Malaysia!!!!!

5 comments:

princess said...

kalo ank poksu bkn sepupu ke???

mke kat eskrem tu sebijik cm muke amy..

musegalo said...

sabar le paan..
aku ada katun sesuai ntuk ko,
tapi tak leh post ag sbb katun tu masuk tibbians bulan 5 ni..

cairoboy said...

princess :
aah eak,sepupu kan...hehhe...sama ke?x pun..

ihsan :
hahaha...yela,tgh saba laa ni...hehehe...ok2,aku tnggu tibbian tu..lalala

.:dura:. said...

homesick ke?? sabar2..
Selamat Pulang ke Tanah Air...

c's said...

sba2..

huhu..

btw,dh duit byk tuh bleh terubat kot..

e all r heroes~..grin n still bear.. win n still share

*macho*

=P