Saturday 5 July 2008

My First Time


assalamualaikum wbt....

Huh,x sangka,akhirnye sampai gak hajat aku nk ber'blog' ni...hasil kesabaran dan desakan rakan2ku yg ber'blog',akhirnye terhasillah blog nie....jikalau ade salah silap,harap ade insan yg baik hati utk menegur dan beri tunjuk ajar ye..hehehe...

actually,aku dh lame bermimpikan utk ber'blog' sejak beberapa bulan berada di perantauan...dgn niat supaya ibu dan baba dpt tau ttg perkembangan aku selama aku berada di Cairo..tp suasana belajar medic yg memberi tekanan dan kewujudan internet di mesir agak terhad menghalang aku utk ber'blog'....tp mungkin juga disebabkan pengurusan masa aku yg kadang2 x tentu hala menjadi penyebab aku tiada blog sepanjang berada di Cairo....rakan2ku yg lain relax jerk ade blog,eventho dorg pun bdak medic gak....yela,manusia lain2 kan....tp,alhamdulillah..aku ade gak blog..hehehehehehehehhee...sukenye!!

Time aku tulis blog ni,aku sedang berada di ruang tamu di rumah aku di Malaysia...nk buat di Cairo,bz dgn itu ini...lps xm final,aku bz dgn hal2 dinner batch..pastu sibok shopping souvenir utk org2 di Malaysia..huh..dats wat we call life....life isn't easy huh!!

Erm,pnat gak eak tulis blog ni...tp i admire Fathiyyah dlm hal2 blog nie..rajin gler member aku sorg tu edit n ltak entry baru dlm blog die...tiap2 kali blk dr kuliah,msti pg Cool Net utk edit blog die..huh...maklumla,pmpn..mmg aa rajin...nk harap aku,xtau aaa bape lame blog ni bleh bertahan...doakan je laa ea...huhu...

Erm,i think dats all for now...nnt ade entry baru..aku roger korg k...salam



1 comment:

Unknown said...

waaa...pjg gile crite ko wey..
adelaa yg ak skip2....haha...
main tennis bkn nk ajk!!!
nk nanges lh..ngeh3,...

interesting experience paan...
nice of u to share....
ape kn daya,ak hanya plajar local..
experience pon xde ar best sgt.hehe
thnx bro...hope u succeed...