Tuesday 15 July 2008

Tag oo tag...

Assalamualaikum wbt...

Aku di tag lagi oleh Syila..huh,popular sungguh aku..sampai kene tag untuk kali ke-2...hehe..

1. NAMA2 TIMANGAN OLEH ORANG YANG TERSAYANG

Along ... A'an .... Pa'an .... An .... Han .... Khai ... Kailu(chinese friends).......'orang tersayang' yg dimaksudkan are including family members and all my friends k...

2. ANDA SEORANG YANG..

alahai...ingat senang ke nak jawab soalan ni....hurm,me??cute,hehe..xdela..just kidding...me??simple but nice..like to makes friends..hate hipocrates..rajin but sometimes malas nak mati..suka kaco orang..x suke orang yg seyes gile..n seorang yang sempoi..for futher info,ask my frens..



3. INSAN TERISTIMEWA,EXPLAIN KENAPA MEREKA ISTIMEWA DI MATA ANDA
1st,of course my mom n dad..bcoz,dorang laa yang membesarkan,mendidik,menyara dan memenuhi kehendak hati aku...2nd,my siblings..dorang penyeri hidup aku..selalu gado,bertekak,main sama2,pergi jalan sama2,tengok movie same2..senang cite sume same2 laa..3rd,my friends..tanpa dorang,aku xleh hidup..seyesly,i need friends to live..


4. MAKANAN FAVOURITE
erm,makan??semua kot...kecuali benda yang haram aa...n 1 lagi,aku x suke budu n ikan patin masak tempoyak...huhhuh


5. FAVOURITE COLOUR

biru-warna penyejuk hati .. hijau-sebab dulu time sekola menengah,pakai baju hijau je.tetiba suke plak warna ni.lagipun ia melambangkan alam sekitar kan.but,not in Cairo la..hehe.. merah-warna darah,biase aaa..nak jadi doktor katekan..hehehe


6. FAVOURITE SONG
Brand New Jones-Robin Thicke
I'm yours-Jason Mraz
Everything-Michael Buble


7. SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS

x tepati janji .. hipokrit .. lembab .. pinjam barang,n then pass2 barang tu kat orang lain


8. 3 BENDA YANG MESTI ADA DI DALAM HANDBAG ANDA

ahhaha..sori laa ...tp,kalau pergi mane2,aku mesti bawak 4 benda ni..wallet,handphone,jam tangan n cincin D'Royal Sovereign (most precious)


9. KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS BERIYA2,KENAPA?
tym fly ke Cairo..time peluk ibu..she say something in my ear yang sebabkan aku sebak..x pasal2 nangis..hukhukhuk


10. TAG 5 ORANG YANG LAIN
haha..xnk kot...tggu org lain tag je..hehehe..

9 comments:

[MH] said...

nk panggil paan 'kailu' laaa...hehe..apsal banyak jwpn ko sama ngn aku ha? aiseh,ni yg kena tuka jwpn plak niii

Sharifah Syahirah TSM said...

oittt...
rasenyer aritu penah terbace statement yg kamu nk dtg kuantan n nak mkn ikan paten...??
huhu..
x jd la nak blanje ikan paten nie~

cairoboy said...

salam..

Fathiyyah :
jangan laa panggil kailu..xke 'jawa' sangat nnt name tu..huhuhu...same ke??same x bermakna aku tiru ko..ko tiru aku pun leh jd..kwang3...

Chep :
bilekah saya menyatakan nk makan ikan patin??ade ea..huhu..ter aa tu kot...kalau nk blanja,aku on je...hehehe

Noor Asyila said...

panggil ko mr.squidward bole??
ko tiruu ea..warna biru n hijau~
xpe2..pendirian masing2..hehe..

UB-to-be said...

wohoo
i supposed i'm a serious person??
huhu~
tak pe laaaaaaaa

cairoboy said...

salam

asyila :
haha mr squirdward..hahah,kalau brani pggl laa...abis aa ko,klau pgl aku cmtu..nnt aku serang blk..btw,aku x suke meniru ea...haram...hhah!!!

aimi :
erm,ape ni..honestly,aku mmg x fhm lgsg ape yg ko ckp..sori aimi...

Noor Asyila said...

xde2..mr squidward!!
serang aa kalau beranii..
haram menda..ko ni semedang haramnya..haha..

cairoboy said...

salam...

asyila :
ko jgn cabar aku syila...
aku dtg penang..cari ko..baru ko tau...haram aa meniru..x berkat..lalalalla

Noor Asyila said...

haha..sila2!!!
serang la....berani ko..da la ade mak bapak kite...!!!
mr.squidward!!