Tuesday 3 March 2009

Holla nabilah...tag u dh siap!!!

1.where you and i met??
at my house,during raya thn lepas..kan??

2.how long have you known me??
erm...about 2 years i think..

3.the last time we saw each other??
that's da 1st n da last time i saw u...kuang2...

4.you're 1st impression on me upon meeting/seeing me??
erm...shy2 cat...n 'ni ke nabila,cm tembam je'...hahaha..just kidding..

5.am i funny??
sometimes...mostly its about ur 'homesickness' awal2 msuk KMS dlu...haha


6.whats my favorite music??
donno laa...i'm yours by Jason Mraz kot...pinjam fav song Danish leh kan kak long..hehe

7.choose 5 words to describe me the most
tembam,independant(sometimes),muka cm ibu die,manja dgn baba die,garang dgn adik2 die..cukup 5??ke nk lagi??

8.have you hugged me??
ergh...mesti laa tak...daa~~

9.if there was one good nicname for me,what it would be?
temtem....bambam cm sdap gak...kuikui...

10.tell me 1 of my weaknesses??
suka mengeluh...kot....ntah,i bc dlm ur blog...cm slalu je mengeluh...

11.where do you think i will be in 25 years?
erm..dlm klinik gigi u kot...

12.what is the most memorable event that spent with me,you can never forget??
erm,penah ke??jap pk jap...xtau aa,xde kot...huhu

13.will you re-post this so i can fill this out for you??
boleh gak...sudi ke??

14.people i tag tag tag
-esung yg hebat
-nabil da newbie blogger
-tuan puteri air mata
-kamu...haa,kamu laa yg tgh bc entry ni...buat2 xtau lak...haih...

4 comments:

musegalo said...

erk!

kena tag da...

hahaha..

[MH] said...

paan..tak nak komen pape pasal entry ni.cuma nk kata
TAHNIAH! sbb dpt no 8 dalam perubatan topsite.

Cepat rampas no 1! aku dh tak mo da duduk situ lama2

cairoboy said...

musegalo :
haa..buat jgn x buat

fathy :
haha..tima kacih spd sume peminat2 setia saya...tanoa anda,saya tidak menang anugerah ini...haha...sengal*
xnk aa rampas,nnt ko kecewa...ko bg laa..hehe

Amanina ST said...

ak nk buat2 x tahu