Thursday 12 March 2009

Tag dari Cik Em

Sila berikan kegunaan lain yang digunakan oleh anda kepada barang-barang yang dinyatakan di bawah (maksudnya bukan kegunaan sebenar barang tu tapi kegunaan tambahan yang anda buat la dengan barang tu, kira diaplikasikan oleh anda... bajet kreatif gitu~)

1) Anak Kunci
korek telinga bila gatal...sedap wooo...nikmat dunia...haha..

2) Penutup Pen
main patah2kan...especially kalau penutup pen kilometrico,mmg seronok main cmtu di kala bosan dlm kelas...tp,yg x bestnya pastu kene marah aa dgn pemilik pen...haha

3) Botol Mineral
penyekkan..pastu buang dlm tong sampah...haa,tu laa yg aku buat selalunya...

4) Paper lama
main bakar2...best..mula2 buat rangka UFO gna paper lama tu,then bakar setiap hujung nya,nnt terbang jd seakan2 UFO...best gilak!!

5) Seluar lama
yg koyak aku buang...yg lame,aku simpan bg berkulat dulu..then kalau korek2 jumpa balik...baru buang...

6) Lesung batu
buat baling kwn2 yg banyak mulut bila mknn kurang sedap...

7)langsir
buat alas meja study..tp,ade je buat alas kaki..

8) Komputer pejabat
main game!!!!!

9) Duit syiling
erk???menabung aa...nk kawen,kene aa simpan duit sendiri...nak harap MARA je susah aa..haha..

10) Laman Blog
tempat meluahkan perasaan...selalunya aku jadikan tempat utk ceritakan ttg hidup aku...hehe..

4 comments:

Amanina ST said...

dh berabad bru ko nk wt..=.=

cairoboy said...

em :
sama2 em...

Dr. E-iN said...

eyh..lesung batu bkn berat gile ke klu nk wat baling org,.ganas gle ko..boleh mati anak org..

cairoboy said...

dr ein :
aah laa,mmg berat pun...tu yg best bila kana baling...bagi benjol pun sodap...hehe..